Terméktámogatás
A cégünktől megvásárolt Kaspersky Lab szoftver licenszekhez a licensz érvényességi ideje alatt a terméktámogatást magyar nyelven a Kaspersky Lab-bel közreműködve mi biztosítjuk. Naprakészek vagyunk a Kaspersky Lab-et és termékeit érintő minden kérdésben, cégünk hivatalos Kaspersky minősítésekkel rendelkezik, munkatársaink folyamatos Kaspersky rendszermérnöki és értékesítési képzéseken vesznek részt.
Áraink minden esetben tartalmazzák az elérhető legmagasabb szintű terméktámogatást is a tőlünk megvásárolt Kaspersky licenszek teljes időtartamára, korlátlan számú telefonos (nem emelt díjas) és e-mailben történő megkeresési lehetőséggel. Igény szerint külön szerződés keretein belül biztosítjuk a helyszíni kiszállást, hibaelhárítást, telepítést, oktatást (központi adminisztráció) és távfelügyeletet.
Ügyfelünkként Önnek nem kell mást tennie, csak elküldenie a hibaüzenetet illetve a felmerülő probléma vagy hibajelenség leírását e-mailben, és cégünk szakemberei segítséget nyújtanak a lehető legrövidebb időn belül.
Amennyiben telefonon kívánja felvenni Kaspersky Rendszermérnök kollégánkkal a kapcsolatot, kérjük hívja a +36 30 for KAV 0-24 (+36 30 4 528-024) telefonszámot.

A nem a DAEMIA Kft-től megvásárolt Kaspersky Lab szoftver licenszekhez sajnos nem áll módunkban terméktámogatást nyújtani, ilyen esetben kérjük forduljon ahhoz a szervezethez, akitől a licenszet vásárolta, vagy közvetlenül a Kaspersky Lab-hez az angol nyelvű terméktámogatásért.